Retourneren

Bent u niet tevreden over uw product dan is het mogelijk om deze te retourneren. Hieronder vindt u informatie over het retourproces.

Als klant heeft u na ontvangst van de producten een bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze 14 dagen kunt u altijd uw producten retourneren, maatwerkproducten zijn hierbij uitgesloten. Zijn de 14 dagen voorbij; maar wilt u het product alsnog retourneren. Dan is dit bij ons vaak ook gewoon mogelijk. Neem hierover gerust contact met ons op. Dan kunnen we het retourneren en de voorwaarden van het retour bespreken.

Voorwaarden retourneren

De producten dienen compleet, ongebruikt en in de originele verpakking te worden geretourneerd. Producten dienen onbeschadigd retour ontvangen te worden. Mocht dit niet het geval zijn. Dan kunnen wij daar kosten voor in rekening brengen.

Er zijn producten waarvan het helaas niet mogelijk is om deze te retourneren. Hieronder vind je en overzicht van welke producten dit zijn.

  • Maatwerk producten
  • Producten die speciaal voor u besteld zijn (buiten ons standaard assortiment om)
  • Geopende verbruiksartikelen
  • Gebruikte producten waardoor deze als onhygiënisch beschouwd kunnen worden
  • Aangesloten producten
  • Producten waarvan de verpakking ontbreekt
  • Beschadigde producten

Controleer direct na een levering direct of uw producten onbeschadigd en compleet geleverd zijn. Wanneer dit niet binnen een paar dagen is gebeurd en er onverhoopt schade is aan het producten kunnen wij niet meer vaststellen of dit met transport is gebeurd.

Kosten

Het is belangrijk dat er vooraf het retour zenden altijd contact is geweest met EMPORTE Wellness. Het is voor ons namelijk niet altijd noodzakelijk om de te retourneren producten retour te ontvangen. Wij zijn er ook graag van op de hoogte als er iets naar ons verzonden wordt.

Heeft u betaald voor de verzendkosten, dan worden de retourkosten vergoed. Is uw bestelling gratis of met korting op verzendkosten geleverd, dan zijn de retourkosten naar verhouding voor de klant. Wij hopen hierin op uw begrip.

Wanneer wij een verkeerd of beschadigd product hebben geleverd. Dan zijn de retourkosten voor onze rekening.

Wanneer de geretourneerde producten om wat voor reden dan ook niet bij EMPORTE Wellness aankomen. Dan bent u als zender verantwoordelijk en kunnen de kosten door ons gedeclareerd worden.

Stappen voor het retourneren.

  1. Neem contact met ons op. Dat kan via het contact formulier onder aan deze pagina. Via de telefoon of via de email.
  2. Print het retourformulier en vul dit in. Het retourformulier vind u hier.
  3. Stop het ingevulde retourformulier bij het te retourneren product of email het naar ons.
  4. Verpak het te retourneren product in de originele verpakking op een dusdanige manier dat deze niet kan beschadigen.
  5. Verstuur het pakket naar ons adres
  6. Wij controleren het product na ontvangst op beschadigingen
  7. Wanneer de geretourneerde producten in de verwachte staat geleverd zijn. Zullen wij overgaan tot de overeengekomen actie.


Retour aanvraag invullen